duminică, 1 mai 2011

Păr pe mâini sau epilat? Aceasta e întrebarea!

Dacă aş cunoaşte-o pe aia care a inventat epilatul, aş strânge-o de gât. Acum nu vă gândiţi că umblu cu blana pe mine, nici pe departe, însă toată această procedură la care femeile se supun de bunăvoie mi se pare o corvoadă super-dureroasă.

Epilat axilă, epilat pe picioare, epilat inghinal, epilat mustaţa, epilat pe mâini. Dacă primele 3 sunt obligatorii şi de bun simţ pentru fiecare urmaşă a Evei în parte (sau cel puţin ar trebui!), ultimele două sunt facultative, „dar nu prea”, vorba unuia celebru de pe Youtube.

Dacă eşti blondă şi vorbim de „pufuleţ galben”- cu ceva indulgenţă poţi să nu bifezi epilat mustaţă şi pe mâini, chiar dacă, în lumina soarelui, tot se vede soro!

Scriu postul asta inspirată fiind de masculii din viaţa mea, de la prieteni buni la iubit. „Băi tată, pot să trec peste faptul că are oja sărită, tâţele cât prunele sau e crăcănată, dar dacă văd că are junglă pe mâini, mai ales d-aia neagră, nu-mi mai trebuie. Poate să fie model în rest”, mi se confesa cândva Bogdan.

Şi ca el, mulţi alţii. Zilele trecute eram la cumpărături şi iubitul meu îmi face semn să mă uit în spate. Delicat ca o felină, cu tact feminin, îmi arunc o privire: o domnişoară brunetă, îmbrăcată bine, super sexy, cu un ceas branduit pe mâna cu stufăriş negru ca noaptea. FAIL!

E inestetic, e nasol, e naşpa, e câh, e cum vreţi voi. Bine că mi-a deschis ochii cineva acum 5 ani că şi eu făceam parte din clica fetelor care ziceau „Ce-ai mă că nu se vede, e blonduţ”, asta în timp ce mi-l aranjam frumuşel!

Acum fiecare face ce vrea şi se epilează unde pofteşte. Tot ceea vreau să subliniez este că foarte mulţi bărbaţi nici nu observă că ai cearcăne sau sutien cu push up, dar că ai tundră pe mâini DA! De mustaţă nici nu mai zic!

Şi uite aşa am ajuns să am eu fantezii masochiste: îmi închipui că iau un bărbat şi-l duc la salon sa-l epileze integral. Cu ceară, cu penseta, epilatorul, aţa, laserul şi lama. Toate în acelaşi timp.

Cu drag,

d

PS. „Nu v-am sedus şi abandonat” cum mi-a zis Mirela, doar ca am fost foarte ocupată în ultimul timp. Plus că a fost Paştele şi mi-am acordat o mică vacanţă. Pentru că aici pot! Hihi!

3 comentarii:

  1. prima care a inventat epilatul a fost Cleopatra :p si o facea cu zahar..

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, se pare, am trait pe alta lume pana acum. Inafara de un epilat cu forta pe craci (cand sotul deja acuza intepaturi grave pe palme),nu am crezut ca am nevoie de altceva si ca charmul personal era suficient:). ei, de la prima mea vizita la salonul cu cazanu cu ceara pe foc....a trecut nicio luna si sper sa ajung cat de curand acolo:),dar pana ajung in acel colt al georgrafiei, am golit raftul cu tot felu de ceara al unui magazin. ceara cu fructe, ceara de albine, ceara rece,calda, rol-on ...vai de capu meu ce ma asteapta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram o data la o coada la bancul de incercare a produselor electronice, ca sa primesc certificatul de garantie pt un tv. In fata mea erau un el si o ea... ea avea de testat aparatul de epilat... l-a incercat sotul pe mana, in secunda doi l-a aruncat din mana, urland. :)))))) I-am zis "ca sa vedeti cat ne chinuim noi ca sa va placa voua"! Nu a mai zis nimic! :)))) Eu nu ma epilez pe maini, e putin vizibil, dar nu e chiar padurea neagra si nu cred ca e cazul sa ma "defrisez" si acolo! Totul tine de tendintele din societate... acum 15-20 de ani nu era moda cu epilatul inghinal total, ci cat sa nu se vada pe langa chilot, acum trebuie sa razi totul acolo, sa devii o Lolita! O tanti ginecolog a spus ca parul pubian are rolul lui (ma gandeam eu ca Creatorul nu ni l-a dat degeaba, ca sa ne chinuie), ca apara vaginul de intrarea prafului, microbilor.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta